За Тітушком у телеведучі підуть Ландик, Лозинський і Зварич
Сортсмени-репортери виходять у ефір. Як повідомила адвокат Оксана Шкода, у Вадика Румуна вже з’явилося посвідчення однієї з телестудій
За словами адвоката, Тітушко оформлений на посаду тележурналіста продакшн-студії «Діалог», повідомляють ЗМІ.
«Не приховуємо, що в такий спосіб ми піднесли свого роду «подарунок» до Дня співробітників радіо й телебачення тим журналістам, які протягом усього часу, починаючи з 18 травня, робили із спортсмена монстра. Усього лише за те, що самі спровокували хуліганські дії хлопців на Софійській площі», – заявила Шкода.
Зараз «спортсмен» прискіпливо обирає формат своєї телевізійної діяльності: за словами Шкоди, це буде або «соціалка», або близький душі Тітушка спорт. На запитання, чи є у майбутньої телезірки хоч який-небудь журналістський досвід або освіта, адвокат відповіла: «Звичайно, що досвіду роботи в журналістиці у Вадима немає. Але, виходячи з того, що в цій сфері працюють люди навіть із технічною освітою, у Вадима є всі шанси пізнати ази професії».
Із такими аргументами важко не погодитися: ну і справді, якщо навіть (навіть!) люди із технічною освітою справляються, то члену бійцівського клубу «Будо» подолати нехитре журналістське ремесло взагалі буде раз плюнути. Врешті-решт, прецедентів маса: хіба мало ми бачили на виборчих дільницях «репортерів» спортивної статури? Щоправда, ті на появу на телеекрані не претендували і навіть, навпаки, дуже ображалися, коли у камеру потрапляли їхні чесні журналістські обличчя. Але життя не стоїть на місці: пора «спортсменам-журналістам» виходити із темряви. Країна має право знати своїх героїв. На якому саме каналі ми матимемо щастя побачити репортера із відстроченою судимістю, поки що точно невідомо, бо генпродюсер «Діалогу» Армен Мартиросян відмовився назвати канали, з якими студія веде переговори щодо показу Тітушка в ефірі. Також Мартиросян відмовився відповісти на запитання, хто є власником студії «Діалог» і хто її фінансує. Проте повідомив, що студія існує вже два роки і до ребрендингу мала назву «Старлайт».
Якими проектами займалася студія до ребрендингу, невідомо. Як невідомо, чим вона займається і зараз. Сайту студії у природі не існує, єдина згадка про компанію (під назвою STARLITE) – у профілі Армена Мартиросяна на «Моем круге», де вказано, що студія займається організацією концертів, ТВ-рекламою та програмами, а персонал її складає 2–10 осіб.
Отже, гігантом медійного бізнесу дітище Мартиросяна не назвеш: очевидно, студія збирається досягати успіху не розмірами, а якістю та оригінальністю творчих кадрів. До речі, ідея непогана. Охочих подивитися на «собачку говорящую» (пардон, на студента Білоцерківського аграрного університету в ролі професійного тележурналіста) знайдеться чимало. Із цього взагалі можна зробити справжній бренд: у нас у країні є багато добре розкручених осіб із відстроченими та не відстроченими судимостями, з яких можна сформувати чудовий журналістський колектив. Звісно, погодяться співпрацювати не всі: дехто і без усякої журналістики досяг вершин кар’єрного росту, і студійними гонорарами таких не заманиш. Але ті, кому пощастило менше, можуть залюбки і погодитися. Уявляєте, скільки суперрейтингових шоу можна буде наплодити? «Мисливські історії» з Віктором Лозінським! «Ресторанна критика»: світське життя із Ландіком-молодшим! Різдвяне шоу «Коляда» з Ігорем Зваричем! Петро Мельник із науково-популярною програмою «Нас не доженуть!» (серія репортажів із сонячної Каліфорнії)! «Рибний день»: дієтолог Марков розповідає про збалансоване харчування в умовах попереднього ув’язнення!..
Смішки смішками, але ситуація не така вже й абсурдна. Існує ж у нас радіо «Шансон», де у будь-який час можна почути, як оспівується гірка доля «пацана», який усе життя вбивав-грабував-ґвалтував, а потім злі люди його безвинно посадили? Існує, і на відсутність аудиторії не скаржиться. То чому б і телебаченню не запозичити такий цінний досвід? Аудиторія вже є, спонсори знайдуться. І рекламу можна у перервах пускати: сємки, «абібас», круті рингтони для справжніх пацанів… Ну і для більш продвинутої публіки: швейцарські «котли», мажорські тачили, депутатські мандати. Щоб знали, чого треба у житті прагнути.
Щоправда, якщо так підуть справи, продакшн-студії «Діалог» доведеться знову провести ребрендинг і взяти зрозумілішу для цільової аудиторії назву – наприклад, студія «Базар». Але чого не зробиш заради креативності й оригінальності. Врешті-решт, перший крок уже зроблено: журналістське посвідчення Тітушку надано. А далі – все піде як по маслу. Можна не сумніватися.
Поверьте,есть силы,которые могут противостоять этим уродам! К сожалению нет сил которые хотят или могут проспонсировать бригаду которая мочила бы их !