З України витісняють лоу-кости
Новий Порядок видачі та анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній свідчить про значний крок назад у розвитку авіаційного ринку України. Про це повідомляє avianews.com з посиланням на лоу-кост Wizz Air Україна
“Він призведе до зменшення кількості доступних маршрутів і скорочення кількості авіаперевізників, між якими пасажир може вибирати, що в свою чергу призведе до підвищення цін на квитки”, – вважають в лоу-кості.
Новий порядок, на думку Wizz Air Україна, не тільки негативно вплине на жителів України, але і матиме негативний вплив на розвиток туризму в Україні і українську економіку в цілому.
“Нарешті, новий порядок суперечить лібералізації українського авіаційного ринку і прагнення відповідати нормам Європейського Союзу”, – зазначили в авіакомпанії, додавши, що сподіваються на перегляд і коригування ухвалених правил з урахуванням інтересу всіх гравців ринку. Розроблений Державіаслужбою порядок був затверджений наказом відомства 24 жовтня і зареєстрований у Мін’юсті 13 листопада.
“Тепер шанси отримати якесь призначення або право на повітряну лінію дорівнюють майже абсолютному нулю, якщо, звичайно, Ви не МАУ”, – прокоментував ситуацію юрист Marchenko Danevych Андрій Гук.
В якості рішення Мінінфраструктури збиралося вдосконалити чинний з 2013 року порядок, який учасники ринку назвали відповідним “міжнародному досвіду”. Новий порядок віддає всю владу за видачу маршрутів чиновникам Державіаслужби і фіксує необхідність виконання перший рік рейсів у межах України, після чого авіаперевізник отримує право виконувати рейси за кордон.
Крім того, кінцевими власниками понад 50% акцій або частки будь-якого авіаперевізника для отримання права польотів за кордон повинні бути громадяни України. Таким чином, авіакомпанії з іноземним капіталом позбудуться права літати за кордон або повинні переоформити права на власника з українським паспортом. Однак навіть виконання цих правил не гарантує отримання права літати за кордон.
За матеріалами fakty.ictv.ua