З України через онлайн-ігри витікають мільйони доларів
У минулому році наші співвітчизники витратили на ігри в мережі Інтернет не менше $35–40 млн, при тому, що оборот українського ігрового ринку загалом, за різними оцінками, складає $80 млн
Варто зазначити, що левова частка грошей із кишень наших онлайн-геймерів іде закордонним розробникам. Українські ж отримують лише 20 % від усього цього об’єму, проте їхні доходи від користувачів з інших країн навіть за найнижчими оцінками дорівнюють витратам усіх українських геймерів.
За останні кілька років онлайн-ігри швидкими темпами набули нечуваної популярності. На сьогодні, як стверджує російська компанія-розробник ігрової продукції «Nival», такі продукти генерують 60 % доходів ігрової індустрії, в той час як традиційні оффлайн-ігри – лише 15 % (ще 25 % припадає на ігри, створені для соціальних мереж).
Нині в Україні налічується приблизно 2 мільйони онлайн-гравців, але платить за свої розваги лише невелика їх частина. А ті, хто все ж таки хочуть підтримати улюбленого розробника, на віртуальні гаманці кладуть не так багато грошей, як наші сусіди, росіяни чи європейці. Пояснюється це все низькими доходами наших співвітчизників, а також звичкою користуватися піратською продукцією.
Наші розробники, знаючи особливості вітчизняного ринку, продовжують орієнтуватися на користувачів СНД, Європи та США. На світовій арені їм уже вдалося засвітитись оффлайновими іграми, що стали хітами. Це і «S.T.A.L.K.E.R», і «Казаки», а також «Метро 2033». Буквально днями випущено продовження цього хіта – «Метро 2033: Луч надежды», на яке розробники покладають великі надії. Вартість розробки гри в Україні набагато нижча, ніж у США чи Західній Європі, що і приваблює закордонних розробників, котрі просувають ігри у світових масштабах.
За матеріалами http://itexpert.org.ua