Відпочинок у Карпатах: злови настрій!
Запити сучасного відпочивальника весь час зростають. Готельний сервіс також невпинно покращується, але бувалим туристам вже мало чистого номеру та ввічливого персоналу. Йому потрібні розваги, але не стандартний бар, ресторан чи басейн, — а щось нове і захоплююче. Приводимо три основних тренди, що стали справжньою маркетинговою революцією та підвищили потік туристів до готелів середнього та високого класу.
Концепція DIY — Do It Yourself
Нині людина звикла отримувати багато інформації і мріє про те, щоб свіжі знання були корисними, перетворювалися на новий досвід. Тому для спраглих до знань клієнтів у готелях почали проводити майстер-класи: мистецтво квіткових композицій, приготування кави і презентація, кулінарні класи від зіркових шеф-кухарів, уроки етикету для дітей і дорослих. Розглядаючи потенціал українських туристичних регіонів, хочеться звернути увагу на Карпати. Тут, у Яремче готелі мають величезний потенціал для цікавого дозвілля гостей. Майстри народно-прикладного мистецтва, які виставляють роботи на місцевому ринку сувенірів, можуть проводити творчі майстер-класи для поціновувачів кераміки, різьби по дереву, плетіння килимів, вишивки, декорування одягу. Привезти з відпочинку не тільки фотографії і враження, а й нові знання — це справді варто уваги.
Акцент на спорт
Фітнес-оздоровлення клієнтів — не дуже новий тренд, проте в наших умовах спортивну направленість можна зробити повноцінною «фішкою» готелю. У Карпатах лижний сезон стартує з жовтня (подекуди пізніше) і міцний сніг біля найбільших гір тримається аж до початку квітня. Туристи зацікавлені у відкритті готелів зі спортивною тематикою, в яких можна отримати не лише спорядження на прокат, а й послуги досвідченого інструктора з зимових видів спорту. Вже зараз готелі Драгобрату пропонують відпочивати таким способом, як звикли активні, спортивні люди. Міжнародний досвід готельного бізнесу також підказує, які напрямки подобаються сучасним туристам. Фітнес, йога, масаж, кінний спорт, велосипеди, парапланеризм — все це приваблює енергійних гостей, які полюбляють екстрим та слідкують за красою власного тіла.
Бутік-готелі
Мандрівники зі стажем, які бачили багато готелів, хочуть жити у цікавих і неординарних місцях. Категорія бутік-готелів пропонує вибагливим гостям справді унікальний номерний фонд. Інтер’єр у таких закладах розробляється іменитими дизайнерами, має власний стиль і обіцяє справді цікаві візуальні враження. І, звісно, комфорт і сервіс у бутік-готелях залишається на висоті. Образ такого готелю може будуватися на певній мистецькій течії, культурі певного народу, високих технологіях тощо. Продумана ідея сама по собі є потужним закликом до туристів приїжджати та насолоджуватися враженнями від архітектури й оформлення готелю.
Кожен відвідувач українських курортів має нагоду розказати, яке дозвілля він хотів би бачити в готелі. Залишаючи запис із пропозицією або просто спілкуючись з адміністрацією, керівництвом готелів, можна в перспективі досягти задоволення всіх потреб. Адже найкращий клієнт — радий і задоволений.