“Укрзалізниця” оновлює рухомий склад
Темпи старіння й списання рухомого складу, задіяного в пасажирських перевезеннях, значно перевищують темпи відновлення. Загалом в 2013 році буде списано 362 пасажирських вагона, в 2014 році — 421 вагон. За інформацією фахівців «Укрзалізниці», стан пасажирського рухомого складу підійшов до критичних показників, потрібне негайне оновлення.
Рівень зношування — критичний
Для уряду дуже важливо фінансувати закупівлю нових пасажирських вагонів: адже поліпшення транспортної інфраструктури — це шлях до зростання перевезень пасажирів, що потужно стимулює ділову активність. Серйозне замовлення на будівництво вагонів, на реалізацію якого вітчизняні машинобудівники матимуть 3 роки, безумовно принесе багато користі й самим підприємствам вагонобудування, оскільки виробництва, що мають серйозні довгострокові державні контракти, привертають увагу комерційних замовників.
Українська залізниця постійно працює над відновленням рухомого складу всіх різновидів за рахунок бюджетних і власних коштів, а також кредитів, залучати які транспортників змушує потреба в інвестиціях для модернізації інфраструктури й відновлення рухомого складу. Власні кошти дозволяють їм вкладати тільки третину необхідної суми, що оцінюється у 27 млрд грн на рік.
Водночас, рівень зношування техніки досягнув критичної межі, й «Укрзалізниці» необхідно оновлювати як вагонний, так і локомотивний парк. Із цією метою наприкінці 2011 року Державна адміністрація залізниць уклала договір на постачання в 2012-2016 роках 230 вантажних електровозів постійного струму 2ЕС4К та 70 машин 2ЕС5ДО, що працюють на змінному струмі. Угоду вартістю близько 16 млрд грн повинен був профінансувати російський Зовнішекономбанк. Втім, проект так і не був реалізований.
На сьогодні в пасажирському парку «Укрзалізниці», що нараховує близько 5 тис. одиниць вагонів, основна їхня маса була випущена в 1965-1991 роках. Востаннє рухомий склад оновлювався в 2010 році, коли були закуплені вагони у кількості 21 одиниці вартістю кожного в діапазоні $1-1,4 млн (в залежності від комплектації), виробником виступив Крюковський вагонобудівний завод.
Згідно з відомостями «Укрзалізниці», за період 2013-2014 років парк пасажирських вагонів скоротиться в цілому на 15%. Будуть списані як повністю замортизовані 783 пасажирських вагона: 362 одиниці в 2013 році й 421 одиниці в 2014 році.
Гарне замовлення для КВСЗ
Основним виробником пасажирських залізничних вагонів в Україні є Крюковський вагонобудівних завод (Кременчук, Полтавська обл.). КВСЗ є єдиним на теренах СНД підприємством, що має налагоджене й діюче виробництво двох видів вагонів — пасажирських і вантажних (вагонів-платформ, цистерн, вагонів бункерного типу, напіввагонів), а також запчастин і візків для вантажних вагонів, колісних пар, вагонів метро й ескалаторів.
В 2012 році КВСЗ збільшив випуск вантажних вагонів на 2,4% у порівнянні з 2011 роком — до 11005 одиниць, пасажирських — в 2,5 рази до 69 одиниць. У січні-жовтні 2013 року завод скоротив виробництво вантажних вагонів на 43,6% у порівнянні з аналогічним періодом 2012 року — до 5260 одиниць. У жовтні КВСЗ вантажні вагони не виробляв. Водночас випуск пасажирських вагонів зріс на 19% — з 57 одиниць до 68 одиниць.
Відповідно до постанови Кабінету міністрів України №807 від 17 жовтня 2013 року «Про внесення змін у Державну цільову соціальну програму розвитку в Україні спортивної й туристичної інфраструктури в 2011-2022 роках», на закупівлю пасажирських поїздів в 2015-2018 роках планується витратити 3 млрд 753,86 млн грн. З них на закупівлю міжрегіональних поїздів планується спрямувати 3 млрд 284,74 млн грн, у т.ч. в 2015 році — 1 млрд 640,14 млн грн, в 2016 році — 1 млрд 644,6 млн грн. На закупівлю електропоїздів планується витратити 301,6 млн грн, у т.ч. в 2017 і 2018 роках — по 150,8 млн грн, на закупівлю дизель-поїздів — 167,52 млн грн, у т.ч. в 2017 році — 83,72 млн грн, в 2018-м — 83,8 млн грн.
Засуньте свои хотелки в ж.о.п.у За 22года мы только и слышим Украина:
покращит,сможет,намерена, будет, добудет, повысит, улучшит, войдет, выйдет,
найдет, увеличит,станет, расширит, сделает, обеспечит, откроет, построит и т.п.
бред. В реальности Украина по уровню жизни в мире на 98месте,в Европе на
предпоследнем.Уничтоженно 50% предприятий.Внешний долг достиг 77%
ВВП.Беспощадная коррупция,За годы нэзалэжности население сократилось на 7млн
человек,еще 5-7млн выехали за границу от такого счастья.Украина официально
признана самым плохим местом для рождения детей (хуже только в Кении и
Нигерии).Украина – главный поставщик нелегалов в разные точки планеты, С точки
зрения секс-туризма Украина – самая крупная страна Европы, 80.000 женщин в
возрасте от 15 до 49 лет занимаются проституцией.Официально зарегистрировано
1,8млн наркоманов, а в реале пробовали наркоту около 5млн.По данным ВОЗ Украина
занимает 1-место в мире по алкоголизму среди подростков,40% подростков
употребляют алкоголь по крайней мере 2раза в месяц.Украина является лидером в
Европе по темпам распространения СПИДа и туберкулеза. Полнейшая деградация сел.
На 144месте в мире по качеству дорог.60% украинцев считают Украину аутсайдером.
50% украинцев уверены,что за годы нэзалежности в Украине нет ни в чем прогресса,
а жизнь только ухудшилась.Лидер Европы по количеством отходов на душу населения,
7% территории страны занимают отходы.Куда не посмотришь- одни”пэрэмоги”.Мечтайте
дальше!Как говорится в пословице:Если бы у моей бабушки были-бы яйца, то она
была-бы дедушкой.