«Укравтодор» запевняє, що підготував дороги до зими
Дорожні служби підготували українські дороги до зимового періоду. З початку 2013 року були ліквідовані вибоїни і ями на більш ніж 6,5 млн кв. м доріг. У планах на 2014 рік ремонт ще 7700 км місцевих доріг.
Крім того, вживаються заходи щодо запобігання утворенню вибоїн на дорожньому покритті, до появи яких призводить недотримання вагових обмежень. Як зазначає заступник голови Державного агентства автомобільних доріг України Олександр Харченко, щорічно обсяг автомобільного трафіка на українських дорогах збільшується на 5%. При цьому левову частку цього показника становить великоваговий транспорт, зокрема, транзитний, п’ята частина якого перевантажена на 20–40%.
«Сьогодні українськими дорогами їздять вантажівки, маса яких перевищує 60–70 тонн. І це при тому, що більшість доріг побудовано 30–40 років тому із розрахунку навантаження 6,8 тонн на вісь транспортного засобу, і вони не відповідають навіть сьогоднішнім нормативам міцності дорожнього покриття при сучасних навантаженнях –10–11 тонн. Це призводить до руйнівних процесів покриття і появи ям. Перевищення ж зазначених нормативів взагалі стає причиною катастрофічних руйнувань», — зазначив Олександр Харченко.
Щоб запобігти таким випадкам, Уряд почав впроваджувати автоматичні вагові станції, які повинні посилити контроль за дотриманням габаритно-вагових характеристик транспортних засобів. Пілотний проект такої станції вдало працює на автомобільній дорозі Київ-Чоп поблизу села Капітанівка на Київщині.
Ліквідувати деформації дорожнього покриття заради безпеки руху «Укравтодор» готовий навіть взимку. «Для боротьби з новоствореними вибоїнами дорожніми підприємствами вже заготовлено 13,3 тис. тонн холодних сумішей, які дозволяють виконувати аварійно-ремонтні роботи на покритті доріг навіть за несприятливих погодних умов зимового періоду», — додав заступник голови «Укравтодору». А також служба забезпечить постійне функціонування дорожнього комплексу в зимовий період. Перші дні грудня показали, що дії шляховиків були оперативними та ефективними.
Як зазначають урядові аналітики, завдяки якісній підготовці автомобільні дороги готові до зими: заготовлено достатню кількість матеріалів для боротьби з ожеледицею, приведено в належний стан техніку. Крім того, шляховики підготувалися до приходу зими, оперативно забезпечивши безпечний і майже безперебійний рух автомобільного транспорту дорогами як державного, так і місцевого значення. За даними «Укравтодору», на сьогодні в дорожньо-експлуатаційних організаціях у наявності 1085 тис. тонн піску, 129,6 тис. тонн технічної солі, 3,430 тис. тонн дизпалива і 1,491 тис. тонн бензину, що не лише відповідає плановим вимогам, але навіть перевищує показники минулого року.
Крім того, більш активно використовуються менш традиційні способи запобігання утворенню ожеледиці на дорогах — соляні розчини, що видобуваються з соляних озер чи свердловин, або виготовляються самостійно.
какие дороги нахрен вы на луне жывете
Это про какие дороги идет речь? Те что ведут в Межигорье и Конча-Заспу?
Вам не надоело врать. Вы по Киеву покатайтесь и увидите состояние дорог. Гнать Вас надо воров и лгунов поганой метлой. А какие дороги на перифериях я молчу.