Українці голосують гривнею за національного виробника
Продукція вітчизняних товарів широко представлена в роздрібній мережі й продовжує користуватися великим попитом серед українських споживачів, відзначив директор департаменту розвитку торгівлі Мінекономрозвитку Ігор Гарбарук.
«Коли ми віддаємо перевагу саме національному товару, – то ми, звичайно, інвестуємо кошти в економіку своєї країни. Інвестиції у власну економіку необхідні, тому й Уряд, і товаровиробники дуже багато зробили корисного в цій справі», – відзначив Ігор Гарбарук.
За словами експерта, обласні державні адміністрації й районні держадміністрації в регіонах також відіграють значну роль у формуванні конкурентоспроможності вітчизняних товарів. Зокрема, була проведена велика кількість виставкових і ярмаркових заходів, які продемонстрували справді високі показники.
«Це дає можливість вітчизняним виробникам (а особливо тим невеликим виробникам, які тільки розвиваються) реалізовувати свою продукцію, з іншого боку – це дає можливість нашим споживачам одержувати якісну продукцію зі знижкою в 10-20%», – підкреслив директор департаменту розвитку торгівлі.
Експерт Мінекономрозвитку відзначив, що протягом 2012 року через роздрібну мережу підприємств-юридичних осіб було продано споживчих товарів вітчизняного виробництва на суму 231,2 млрд гривень.