Торгівельні мережі облокотились на Антимонопольний комітет: товари необрунтовано дорожчають
Антимонопольний комітет України (АМКУ) запропонував найбільшим мережам роздрібної торгівлі вжити заходів щодо недопущення необґрунтованого підвищення роздрібних цін на продовольчі товари
Адже навіть після зниження цін оптовиками, на прилавках магазинів деякі продукти дорожчають.
Про це повідомляє прес-служба АМКУ.
“На деякі товари разом зі зменшенням оптово-відпускних цін спостерігається збільшення роздрібних цін (це стосується хліба житньо-пшеничного й м’яса яловичини)”, – йдеться в повідомленні.
Як свідчить інформація моніторингу цін Мінагролітики, будь-яка зміна оптово-відпускних цін не завжди приводить до адекватної зміни роздрібних цін на продовольчі товари торгівельними мережами.
Так, зокрема, за період з 1 січня по 16 квітня при зростанні оптово-відпускних цін на цукор на 19,6% роздрібні ціни збільшилися більше ніж на 29%.
Те ж стосується ринку цибулі, де ріст оптово-відпускних цін на 18,4% привів до збільшення роздрібних цін на 37,4% і картоплі (зростання відповідно на 25,5% і на 40,1%). Аналогічна ситуація спостерігається на ринку молока (зростання відповідно на 1,9% і 3%).
У той же час, незважаючи на зниження оптово-відпускних цін на курятину на 2,9%, роздрібні ціни мали тенденцію до зниження тільки на 0,5%.
Тому, аналіз економічної ситуації на ринках продовольчих товарів показує відсутність об’єктивних економічних причин, які могли б обумовити істотний ріст цін на продовольчі товари, у тому числі в роздрібній мережі, підсумували фахівці.
За матеріалами e-news.com.ua