Супермаркети масово відмовляються від російських товарів
Українські продовольчі мережі відмовляються від російських продуктів, оскільки їх в знак протесту перестали купувати пересічні громадяни
Заклики багатьох українських активістів бойкотувати товари, вироблені в Росії, подіяли на пересічних покупців. Директор Української асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко каже, що з початку року продажі російської продукції знизилися в кілька разів. «У магазинах масово проводяться акції з продажу російських товарів, знижки можуть досягати 30 % , а деяких випадках навіть 50 %», – зазначає він.
Генеральний директор групи компаній «Край» Віталій Коба засмучується, що російська продукція практично не користується попитом і просто захаращує полиці. А директор з маркетингу однієї з найбільших українських продовольчих мереж, що захотів залишитися неназваним, додає, що покупці найбільше побоюються придбати російський товар: на гарячу лінію рітейлера часто телефонують українці і уточнюють місце виробництва певного продукту.
Найбільший український продовольчий рітейлер – група компаній Fozzy Group (мережі «Сільпо», «Фора», Fozzy Cash & Carry) – повідомила на сайті, що на полицях їхніх магазинів присутні російські товари тільки у випадку, якщо в Україні немає їхнього аналога або вони користуються попитом серед споживачів. Але якщо покупці перестануть проявляти інтерес до продукції, то вона буде виведена з асортименту мережі. «Місяць тому три торгові мережі Івано-Франківська «Плюс», «Слов’янка» і «Тростянецький» повністю виключили російські товари зі свого асортименту. Аналогічно вчинили й окремі продуктові магазини в Житомирі», – йдеться в повідомленні Української асоціації постачальників торговельних мереж.
Нагадаємо, в соціальних мережах поширюються списки небажаних (російських) брендів, акції проводяться безпосередньо в магазинах різних мереж.
За матеріалами day.kiev.ua