Швидкісні поїзди взимку не стоятимуть по три години в полях?
Підготовку швидкісних поїздів Інтерсіті+ до роботи у зимовий період буде завершено до 1 листопада
Про це повідомили в Українській залізничній швидкісній компанії.
З 15 вересня по 31 жовтня працівники Української залізничної швидкісної компанії проводять осінній комісійний огляд для остаточної підготовки швидкісних електропоїздів до осінньо-зимових перевезень. Особливу увагу фахівці приділяють перевірці обладнання, яке зазнає впливу зовнішніх погодних факторів і задіяне в забезпеченні комфортних умов перевезення пасажирів. Зокрема, перевіряють роботу вхідних автоматичних дверей, систем кондиціонування й опалення, підігріву лобового скла, стан повітроводів, кабелів міжвагонних з’єднань, акумуляторних батарей, гумових ущільнень, нагрівальних елементів, компресорів тощо.
Для забезпечення безперебійної роботи швидкісних поїздів під час зимової непогоди заплановано проводити обробку дахового та підвагонного обладнання протиожеледною рідиною, що запобігатиме обледенінню та налипанню снігу на відповідних вузлах рухомого складу.
Окрім того, фахівці встановлюють додаткові захисні елементи від потрапляння снігу на жалюзі забору повітря для охолодження обладнання. Окрім того, залізничники зробили запас піску для екіпірування електропоїздів, зимової рідини склоомивачів, а також необхідний перехідний запас вузлів та агрегатів для їх заміни у разі пошкодження.
Під час проведення модернізації окремих вузлів та систем електропоїздів, що здійснювалася упродовж цього року фахівці врахували ті причини несправностей електропоїздів виробництва компанії «HyundaiRotem», які були виявлені під час експлуатації минулої зими.
Під час першого етапу модернізації у 2013 році для зменшення впливу погодних факторів модернізовано 16 окремих вузлів, а у 2014 році проведено другий етап модернізацій і за результатами зимової експлуатації додатково доопрацьовано 12 вузлів.
Зокрема, компанія Hyundai Rotem здійснила модернізацію систем забору охолоджуючого повітря з метою уникнення потрапляння снігу та вологи у вузли електропоїзда. Виконано додаткову гідроізоляціюпідвагонного, дахового обладнання, а також кабелів міжвагонного з’єднання.