Ринок медіа реклами України виріс до 10 мільярдів гривень
За 2012 рік обсяг ринку медіа реклами України виріс на 9,7% в порівнянні з попереднім роком – до 9,478 млрд.грн. Про це повідомили у Всеукраїнській асоціації рекламодавців України.
Більшу частину прибутку принесла ТБ-реклама – 3, 867 млрд.грн., Що складає 40,8% від загального обсягу реклами. Інтернет-реклама демонструвала більшу динаміку розвитку. Так, тільки за 2012 рік її обсяг збільшився на 15%. Прогноз для ринку інтернет-реклами на 2013 рік – 917 млн.грн., Що становить на 35% більше у порівнянні з минулим роком. Відносно ринку ТВ-реклами на 2013 рік, очікується зниження темпів зростання на 0,3%. У 2012 році приріст обсягів ринку ТБ-спонсорства склав 8%, а на 2013 рік ця цифра знизиться до 2,5%, прогнозують в асоціації.
За матеріалами depo.ua