Новий Ан-158 літає на міжнародній авіавиставці в Дубаї
Провідний український розробник і виробник авіатехніки в Україні Державне підприємство «Антонов» презентувало регіональний пасажирський літак нового покоління Ан-158 на Міжнародному авіакосмічному салоні «Dubai Airshow — 2013» (ОАЕ).
Програма презентації Ан-158 включає серію демонстраційних польотів. Крім того, для української делегації заплановано низку зустрічей та переговорів із представниками авіаперевізників і лізингових компаній. Очікується, що українську розробку представлять вищому керівництву Збройних Сил та Цивільної авіації Об’єднаних Арабських Еміратів (ОАЕ).
Експерти зазначають, що Ан-158 — український близькомагістральний пасажирський літак — створено на базі моделі Ан- 148. Новий Ан-158 розрахований для перевезення 99 пасажирів на відстань до 2500 км або 86 пасажирів на — 3100 км і може виконуватися в 12 варіантах монокласних і двокласних компонувань салону. Крейсерська швидкість лайнера — 850 км/год. Провідний український розробник і виробник авіатехніки в Україні Державне підприємство «Антонов» презентувало регіональний пасажирський літак нового покоління Ан-158 на Міжнародному авіакосмічному салоні «Dubai Airshow — 2013» (ОАЕ).
Програма презентації Ан-158 включає серію демонстраційних польотів. Крім того, для української делегації заплановано низку зустрічей та переговорів із представниками авіаперевізників і лізингових компаній. Очікується, що українську розробку представлять вищому керівництву Збройних Сил та Цивільної авіації Об’єднаних Арабських Еміратів (ОАЕ).
Експерти зазначають, що Ан-158 — український близькомагістральний пасажирський літак — створено на базі моделі Ан- 48. Перший політ літака відбувся 28 квітня 2010 року. Новий Ан-158 розрахований для перевезення 99 пасажирів на відстань до 2500 км або 86 пасажирів на — 3100 км і може виконуватися в 12 варіантах монокласних і двокласних компонувань салону. Крейсерська швидкість лайнера — 850 км/год.
Літак оснащений двигуном виробництва ВАТ «Мотор Січ» (м. Запоріжжя), разом з тим, за бажанням замовника, передбачена можливість оснащення літаків альтернативними силовими установками західного виробництва.
Спочатку Ан-158 розвивався як Ан-148–200 і, на перший погляд, нова модель практично не відрізняється від попередника. Однак фюзеляж 158-го став довшим на 1700 мм завдяки двом додатковим секціям; збільшено кількість пасажирських місць до 9; удосконалено конструкцію крила. Крім того, виробникам вдалося знизити витрату палива на 3%, а прямі експлуатаційні витрати — на 12%.
Як зазначають фахівці, Ан-158 вирізняється надійністю, простотою в обслуговуванні і розрахований на експлуатацію у складних метеоумовах. Зокрема, літак може виконувати польоти в умовах природного зледеніння при температурі навколишнього повітря від –55 °C до +45 °C, а також здійснювати посадку навіть на грунтових аеродромах.
На новій моделі встановлено новітнє навігаційне обладнання, а за рівнем безпеки і комфорту літак відповідає всім міжнародним регламентам і стандартам. У лютому 2011 року літак отримав сертифікати Міждержавного авіаційного комітету країн СНД і Державіаадміністрації України на відповідність авіаційним правилам АП-25. Наразі ДП «Антонов» веде роботу щодо забезпечення сертифікації сімейства пасажирських регіональних реактивних літаків нового покоління в Європейському Союзі.