Міндоходів і зборів віртуально консультує платників податків
Консультації фахівців Міндоходів користуються попитом серед платників податків. За останні півроку консультанти call-центру надали 620,4 тис. відповідей на питання платників. З них 15,2 тис. за допомогою електронної пошти.
За інформацією аналітиків міністерства, з 2008 року (з початку дії центру інформаційно-довідкових послуг) надано близько 4 млн відповідей на питання платників податків. Якщо протягом перших місяців роботи центру в середньому за місяць надходило 10 тис. дзвінків, то на сьогодні – 90 тис.
Фіксують у Міністерстві й ріст затребуваності віртуальної Бази знань, кількість користувачів якої цього року вже наближається до мільйона. Для порівняння: за весь 2012 рік по роз’ясненнями до неї звернулося 1,7 млн клієнтів.
База податкових знань розміщена на офіційному сайті Міндоходів і містить 18 тис. погоджених кваліфікованих відповідей на питання платників. Для зручності платників податків постійно впроваджуються нові послуги.
Так, відтепер зареєстровані користувачі можуть надавати коментарі до вже існуючих редакцій питань-відповідей. Крім того, майже 20 тис. платників податків виявили бажання одержувати розсилку про зміни в законодавстві. З початку цього року було відправлено 300 000 електронних листів.
За матеріалами itexpert.org.ua