Леся Оробець зашифрувала зміст своєї передвиборчої програми
Чого тут бракує? Грошей чи креативу? Судячи з того, шо бігборд є – є і гроші. З самого ж зображення зрозуміло, що недостає саме ідей. Але це тільки на перший погляд
Головне у цьому рекламному витворі – навіть не сама претендентка на столичний престол, народна депутатка Леся Оробець. Фотка гарна. Цілком така собі позитивна Леся. На задньому плані був би доречним інтер’єр небагатої кухні з віконцем, завішаним рожевими портьєрами, обовязково із рюшами. У руки можна взяти, наприклад, лоток яєць – для візуальної символізації плодороддя. В такому випадку вираз обличчя політика був би хоч якось пояснюваним.
Бо на пустому білому фоні це материнське обличчя якось ненатурально… Але, повторимось, головна тут не сама Леся. Виборця примушує замислитись самодостатній слоган. «Ми переможемо. Київ переможе». Погодьтесь – з таким обличчям, яке світиться добром і турботою, перемагати якусь невідому силу не дуже природньо. А хто такі «Ми»? І кого ця загадкова група товарищів має перемогти? І до чого тут Київ?
У соцмережах вже почали обговорювати прихований зміст цього каламбуру. У відповідь на пост: «Хто такі “МИ”??? Скільки їх??? Кого вони разом із Києвом збираються перемагати і навіщо??? Ніпанятна ніхрєна…» були дані такі варіати:
– Та ладно, она просто свою предвыборную программу пыталась уместить на борде.
– Наши проблемы – ваши заботы!
– Леся не зможе – Демальянс допоможе!
– “Ми НЕ переможемо – Київ переможе!”
Жваве обговорення наочної реклами – запорука її дієвості. А примітивізм продиктований політичною модою. Пустий бігборд із незрозумілим набором букв дає глядачу наступні враження: а). У кандидата є фінансові проблеми (не вистачає на дизайнера); б). Кандидат дуже розумний, бо ніхто не може второпати глибини його думки. А «бідний, але розумний» – це ж узагальнений портрет виборця! Який починає підсвідомо асоціювати себе із зображеною політичною німфою.
Отже, підозрювати Лесю Оробець у відсутності ідей та програми розвитку Києва, наразі ранувато. В неї ще є час, аби гідно представити туповатому електоратові невідомого ворога, якого депутатка планує перемогти за допомогою групи анонімів… Ну, а з Києвом якось розберемось. Він тут взагалі – справа вторинна…
Леся-шикарна дама по всім параметрам.можна сказати ідеал.приклад і еталон.
Хто в черговий раз думає, що “ми нічого не вирішуємо” – прошу в штаби Лесі Оробець. Ідіть і вирішуйте і не кажіть потім, що вас не звали 😉
заказная статья!
Наталья Королевская забыла запятую в нужном месте. “Ми переможемо Київ, переможемо!” Предлагаю так. Для луганчан это логично.
Перше враження-“стаття замовлена” І як підказує мій досвід-перше враження правильне.
Я не киянин,але якщо б ним був-проголосував би за Лесю!
Вишуканішого троллінгу я ще ніде не бачив))) Напевно Оробець сильно допекла чимось авторові. Співчуваю)))
всегда было интересно, почему авторы заказных статей не подписываются?
Слова, слова. Обіцянки-цяцянки – а дурневі радісно. Всі предвиборчі слова і обіцянки – як полова на вітру.