«Klychko» чи «Yanukovych»? Туалетна вода за соціальними цінами – тренд 2015 року
Віталію Кличку – респект і уважуха. Не тільки за все хороше, що він уже зробив для України на спортивній ниві та, напевно, зробить на політичній. Але і за вміння підбирати кадри на місцях
Один із соратників Віталія – голова кременчуцької ячейки Удару Сергій Перепел на фейсбуковій сторінці свого партійного патрона поділився одкровенням, повз якого ми просто не змогли пройти, не знявши капелюха. Так, на закид користувачки С. стосовно того, що, мовляв, народні депутати, зокрема, ударівці, ані в парламенті, ані на місцях нічого путнього не роблять, проте зарплату отримують нехілу, пан Перепел зазначив, що депутатську зарплату, звичайно, не порівняти з платнею лікаря або токаря. «Але в той же час уявімо депутата, який отримує 2000 гривень, – фантазував політик. – І як цей депутат виглядатиме? Я можу собі уявити: іноді без стрижки та в поганому костюмі, а запах, напевно, теж буде про себе давати знати, оскільки туалетну воду навряд чи на маленьку зарплату купиш».
Ось воно де собака порився. Поки ми ламали голову над тим, чим це в Україні безбожно бздить, розумний ударівець розставив усі крапки над «і». Сморід іде не від тих, на кого ми грішним ділом подумали, а зовсім з іншого джерела. Це населення так воняє. Лікарі, токарі й інші верстви, що отримують дві тисячі гривень, тож не мають чим «забити» ядрьону вонь, з якою не впорається ані тухла вода з-під кранів, ані дешеве мило, невідомо з яких пацюків зварене.
Ми дуже вдячні ударівцю за це розʼяснення. Єдина прикрість: він обмежився лише констатацією проблеми, не запропонувавши шляхи її вирішення. Здоровий конструктив, на жаль, не прозвучав. А між тим усе вирішується досить просто: щоб незаможне населення не смерділо, треба забезпечити його доступною та якісною туалетною водою. Задля цього пропонуємо партії Удар і особисто її керманичу відкрити власну парфумну лінію «Klychko» (до речі, наявність власних парфумів нині є ознакою багатьох зірок шоу-бізнесу та спорту), чию продукцію зможуть собі дозволити придбати по соціальних цінах навіть найбідніші українці. Зиск очевидний – як економічний, так і політичний. Аби не бздіти самим собі, електорат у масі своїй розмітатиме дешеві парфуми з логотипом і портретом улюбленого політика, як гарячі пиріжки. А потім на дільницях пересічний виборець, який пахнутиме брендовим «Кличком», навряд чи віддасть свій голос за якийсь інший бренд.
До речі, лідеру Удару слід поквапитися, щоб регіонали не перехопили ініціативу. Вони це робити полюбляють – ще з часів першого «голубого майдану», що з’явився у відповідь помаранчевому. А зважаючи на геніальність (без зайвої скромності) нашої ідеї, стопудово вкрадуть. Може, навіть і вдосконалять, підігнавши під потреби електорату. І вже через півроку з’явиться у продажу інша соціальна туалетна вода – «Yanukovych». Для зовнішнього та внутрішнього застосування. Тобто нею можна буде не лише прискатися, а ще й пити. А такий бренд уже буде непереможним.
P.S. Поки ми тут креативили з парфумами, однопартійці Сергія Перепела «вспрялі ото сна» та заявили, що він висловив свою власну думку, яку партія не поділяє. А керівник Полтавської обласної організації Удару Петро Ворона взагалі сказав, що це була брудна провокація та компрометація, їхній член так висловитись не міг – очевидно, хтось навмисне зламав його акаунт, щоб кинути тінь. Та ладно. Розслабтеся, хлопці. Чого заметушилися? Все правильно сказав чоловік. Щиро, відверто, по-ударівськи. Чого стидатися своїх членів?
P.P.S. У будь-якому разі пропозиція щодо парфумної лінії «Klychko» залишається в силі.