Кабмін затвердив порядок призначення субсидій
Кабінет міністрів України затвердив порядок призначення і надання населенню компенсацій (субсидій) в умовах зростання тарифів на комунальні послуги
Відповідна постанова Кабміну прийнята 5 квітня 2014 року.
Згідно з документом, компенсація буде нараховуватися сім’ям, середньомісячний сукупний дохід яких за останні півроку не перевищує суми прожиткових мінімумів для членів сім’ї (зареєстрованих в одному помешканні).
У випадку, якщо у кого-небудь з працездатних членів сім’ї дохід відсутній при обчисленні сукупного доходу сім’ї його дохід приймається на рівні прожиткового мінімуму.
Розмір субсидії буде визначатися як різниця між рахунком на комунальну послугу до підвищення тарифу і після підвищення. Компенсація надаватиметься тільки в межах затверджених норм споживання.
Як наголошується в документі, призначати субсидії будуть управління праці та соцполітики міськдержадміністрацій, а також виконкоми місцевих рад. При неповній оплаті комунальних послуг громадяни втрачають право на субсидії.
Джерелом виплати субсидій будуть субвенції з держбюджету місцевим бюджетам.
З 1 травня 2014 року ціни на природний газ для населення зростуть.
Тарифи на теплову енергію та гаряче водопостачання для населення також зростуть у середньому на 40% з липня 2014 року.
Мінімальний прожитковий мінімум в Україні на весь 2014-й рік заморожений на рівні 1176 грн на місяць.
За матеріалами zaxid.net
Треба ввести поняття “вимушено непрацюючої особи внаслідок дій держави у 2010-2013 роках”. Наприклад, державна установа, за розпорядженням влади Януковича , шляхом ліквідації змінила код ЄДРПОУ, звільнивши у зв”язку з цим деяких працівників та прийнявши на їх посади інших працівників.
Пропоную звільненим з роботи у 2010-2013 роках у результаті таких псевдоліквідаці й та непрацевлаштова ним присвоїти статус “вимушено непрацюючої особи”, а також вважати таких осіб постраждалими від дій держави, точніше, від режиму Януковича. Якщо така особа при зверненні по субсидію чи компенсацію подає документ (трудову книжку), що свідчить про відсутність доходів, то явно нелогічно вважати, що така особа має дохід на рівні прожиткового мінімуму. Тобто, при нарахуванні субсидії чи компенсації вважати її дійсний реальний дохід, який дорівнює нулю.