Іноземні інтернет-магазини приваблюють українців
У 2013 році українські онлайн-покупці стали значно активніше купувати через інтернет всі категорії товарів. За рік показники зросли на 6-8%. Найчастіше в інтернеті українці купують електроніку і побутову техніку, одяг, косметику та парфумерію, а також аксесуари і подарунки
Більше українських інтернет-користувачів стали робити покупки в іноземних інтернет-магазинах. Про це свідчать результати дослідження онлайн-торгівлі України, яке здійснила GfK Ukraine.
Так, у 2013 році через інтернет стали на 6-8% активніше купувати всі категорії товарів. Структура покупок виглядає наступним чином: найчастіше через інтернет купують побутову та комп’ютерну техніку та електроніку (в 2013 73% онлайн-покупців вказали цю категорію товарів проти 64% в 2012 році). Найбільш активно, як і раніше, купують цифрову техніку (зокрема, мобільні телефони, електронні книги , комп’ютери і т.д.), малу побутову техніку та аксесуари (клавіатури, веб -камери і т. п.).
Одяг залишається на другому місці за популярністю серед онлайн-покупок (половина онлайн-покупців купували цей товар протягом останніх 12 місяців).Третє місце ділять косметика і парфумерія та аксесуари та подарунки.
Українські онлайн-покупці стали більше користуватися інтернет-аукціонами, сайтами з оголошеннями і прайс-агрегаторами. Переважна більшість опитаних користувалися інтернет-аукціонами або дошками оголошень за останні 12 місяців. Сайтами для порівняння цін користувалися майже 80% онлайн-покупців. При цьому інтерес до “купонних” сайтів падає: в 2013 році ними користувалися 38% онлайн-покупців, тоді як в 2012 році таких було 45%. Більше українців стали робити покупки в закордонних інтернет-магазинах: у 2012 році таких було 18%, в 2013 році – вже 26%. В основному вони купували одяг, аксесуари та подарунки, побутову/комп’ютерну техніку та електроніку, а також взуття. Основні причини покупок за кордоном не змінилися: приваблива ціна, якісний/красивий товар, ексклюзивний товар, широкий асортимент.
Опитування проводилося за допомогою онлайн-панелі GfK Ukraine в жовтні 2013 року. Було проведено 917 інтерв’ю з інтернет-користувачами у віці старше 18 років, включно з 752 інтерв’ю з “онлайн-покупцями” – тими, хто здійснював покупки в інтернеті за останні 12 місяців; 165 інтерв’ю з “непокупцамі” – тими , хто не здійснював покупки в інтернеті за останній рік. Вибірка репрезентативна за статтю, віком, регіоном, розміром населеного пункту, частотою користування інтернетом.
За матеріалами unian.ua
Сам купую, Трохи довше йде зза кордону, але дешевше. Після того, як кинули в Сіті.комі переключився в онлайн. Ризики, що в он-лайн, що в реалі ті самі