Хто перший у списку? Скільки мільярдів заробили українські супермаркети
Найбільшим продуктовим ритейлером по виручці в Україні є Fozzy Group, що розвиває мережі магазинів “Сільпо”, “Фора”, Fozzy і Le Silpo. Виручка групи в 2012 році склала 21,9 млрд грн.
Трохи менше – 21,5 млрд грн – заробив “АТБ-маркет”. На третьому місці опинилася “Metro Cash & Carry Україна” з виручкою 10,1 млрд грн.
У решти ритейлерів виручка набагато менша. Четверта позиція поки що залишається за “Фуршетом” (5,1 млрд грн). Проте його місцю вже загрожує “Ашан” (5,1 млрд), який за підсумками 2012 року змістив на шосту сходинку “Ритейл Груп” (мережі “Велика Кишеня, “Велмарт” та ін., виручка – 4,8 млрд грн).
Замикають десятку “Таврія В” (однойменна мережа і мережа “Космос”, 3,4 млрд грн), “ЕКО” (3,1 млрд грн), “Амстор” (3,1 млрд грн) і “Омега” (мережа Varus , 2,1 млрд грн).
Нагадаємо, 78% жителів міст роблять покупки в супермаркетах і гіпермаркетах.
За матеріалами news.finance.ua
А вони все плачуть ,що Мінздох ім все нові налоги видумуе,що вони такі бідові…..