Гігієнічні засоби заборонять рекламувати в дні трауру та на свята
Народний депутат Лев Миримський зареєстрував проект Закону України про внесення доповнення до Закону України «Про рекламу» щодо обмеження реклами №3347 від 02.10.2013.
Проектом Закону передбачається внести законодавчі пропозиції до правил теле- та радіомовлення в дні трауру (скорботи, жалоби) та дні пам’яті, а також протягом днів, визначених статтею 73 Кодексу законів про працю України як святкові і неробочі дні, якими встановити заборону на рекламу в ці дні.
У пояснювальній записці йдеться про те, що реклама в Україні, особливо на телебаченні та радіо, носить здебільшого нав’язливий та агресивний характер, часто стомлює, набридає, дратує споживача.
Як приклад недоречності реклами у вихідні дні, автори документа називають рекламу гігієнічних засобів у День перемоги.
«Державні свята покликані на укріплення почуття патріотизму, вшанування героїчних вчинків минулих поколінь. Та ж реклама, наприклад, засобів особистої гігієни, яка перериває тематичні передачі у День Перемоги не тільки не дозволяє молодому поколінню перейнятись людською трагедією тих часів, але й є відкритим блюзнірством по відношенню до самих ветеранів, їх подвигу», – йдеться у поясненні.
Лев Миримський – позафракційний, балотувався до ВРУ від партії «Союз».
За матеріалами vgolos.com.ua