Бойкот російських товарів знизив доцільність їх продажу
Експерти радять звертати увагу не тільки на штрих-код, а й на країну-виробника
З початком військової агресії Росії в Криму небайдужі українські споживачі почали активно бойкотувати товари, виготовлені в РФ та промарковані штрих-кодом “46”. Це таки вдарило по кишенях російських олігархів та підприємців, і, в зв’язку з активним бойкотом, деякі виробники пішли на відверті хитрощі, щоб маскувати країну походження товарів.
За інформацію ТСН, обсяги продажів російських товарів за останні два тижні скоротилися майже на 40%. “Якщо реалізація знизиться у два рази, то, фактично, зникне доцільність продавати товар”, – стверджує керівник Української асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко За словами експерта, бойкот товарів – досить поширена світова практика, але українська ситуація унікальна своєю політичною складовою цього процесу.
За матеріалами tsn.ua
Самый простой пример – покупая товар в супермаркете я часто брал жвачку Орбит или Дирол. На одном сайте увидел, что это российский товар. Зашел в магазин, посмотрел штриф код – все нормально – не Россия. Посмотрел на упаковке где именно было произведено – Россия. Теперь Орбит и Дирол я не беру. Есть обычные жвачки – эффект тот же.