Без пляшки не розберешся: опозиція виводить на ринок горілку «Качанівка»
Горілчані королі України у розпачі: щойно з’явилися відомості про те, що на вітчизняний ринок виходить новий міцний бренд із багато значущою назвою «Качанівка»
Ця креативна ідея належить одному з нардепів від Батьківщини, відомому палкому прихильникові Юлії Тимошенко, але прізвище цієї людини поки що не розголошується з міркувань безпеки.
Аналітик горілчаного ринку Роберт Зальцман, один із розробників стратегії просування «Качанівки», вважає, що цей бізнес-проект має гарні перспективи. «Назва бренду тісно пов’язана з ім’ям, самі знаєте кого, – каже Зальцман. – І час старту продаж, який співпаде із початком Вільнюського саміту, зробить бренд «Качанівка» найпопулярнішим. У проект інвестуються великі гроші, адже інвестори розглядають його не тільки як вигідний бізнес, а й як дієву суспільно-політичну акцію…»
Цю думку підтримує і політолог Степан Стопарик. «Якщо нова горілка буде демократичною за ціною та доступною електорату Тимошенко у селах, це значно підтримає рейтинг Батьківщини та самої Юлі у її традиційних регіонах», – стверджує він.
«ПіКу» вдалося дізнатися, що зареєстровані три брендові назви нової марки: «Качанівка» (традиційна, 40 градусів), «Качанівська» (ексклюзивний рецепт, 42 градуси із додаванням водопровідної води та легким присмаком гуляй-трави) та «Качанівська сльоза» (38 градусів, додаткова очистка). Права на ці назви і рецептуру реєструються на доньку Юлії Тимошенко – Євгенію. До речі, в основу етикетки для пляшок ляже відома картина «Юлія, що плаче». Договір на право використання зображення вже укладено із власником картини – столичною арт-галереєю «Мінус 4». Вартість придбання прав не розголошується.
Але відомі вже рекламні слогани, якими супроводжуватиметься виведення на ринок нової горілки. Роберт Зальцман із захватом розповідає: «Ми відштовхувалися саме від назви місця, де відбуває покарання Юлія Володимирівна, аби придати певний колорит сприйняттю нового напою: «Качанівка! Чиста, як Юлина сльоза! Міцна, як тюремний паркан!»
Виробництво напою невдовзі розпочнеться у Люботині під Харковом. Цей вибір фахівці вважають дещо сумнівним із точки зору забезпечення якості. Адже тут розташоване міні-підприємство з виробництва популярної в Харківській області люботинської горілки, яку в народі прозвали «Люботинка». Вона відома шаленим попитом у Курській і Білгородській областях Росії через свою доступність та убивчу силу, а також кількома нестандартними випадками: автовласники, які ще, бува, заливали дешеву горілку в бачки склоочищувачів, скаржилися, що «Люботинка» роз’їдає гумові трубки. Але головний технолог заводу Орест Ковтуняк запевняє, що «Качанівка» для автомобільних патрубків буде цілком безпечною. «І ще тільки ми знаємо, як забезпечити продукт найнижчої цінової категорії, – каже пан Орест. – До того ж маємо напрацьовані зв’язки із прикордонними областями Росії, де вже є зацікавленість у придбанні великих партій «Качанівської» горілки».
Леонід Суворий, спеціально для рубрики ФЕЙКОДРОМ
ПРезервативы с изображением Хама мы уже видели, это что то новенькое.
Крок у відповідь можуть зробити і представники ще однієї парламентської фракції – вивести на ринок новий напій “Комуньяк”…
Треба було би ще один слоган підказати:
“ВОНА вже не працює! ВОНА ще сидить! ВОНА вип’є все!”
А загалом-то, от як домовляться парламентарі, як ухвалять закон про лікування ЮВТ, як підпише його наше ясне сонечко Президент – ВОНА поїде лікуватися до Німеччини, і всі ці плани гавкнуться. Бо ВОНА вже не сидітиме, й “Качанівка” стане неактуальною… 🙁
Ахаха, нзва рубрики КАК-БЕ намікає)))
Валяюсс
Складається враження, що найголовніше завдання як опозиції так і влади ( і деяких спортсменів) споїти народ, тверезий, думаючий народ їм не потрібний.
А почему не туалетная бумага?