Арбузов шукає захисту в журналістів
Колишній в.о. прем’єра Сергій Арбузов ініціював піар-кампанію в ЗМІ, щоб відбілити свій неабияк зіпсований імідж у світлі конфлікту з правоохоронними органами. Однак цей план не спрацює в нинішніх обставинах, повідомляє УНН
“Чергова спроба Арбузова зайти в українську політику з “чорного ходу“ провалилася, толком і не розпочавшись. Оскільки силові органи, як показує досвід одного безкоштовного видання, явно взяли курс навіть не на залякування, а на знищення публічних союзників колишніх ”господарів країни“. А тому медіа-власники, що ризикнуть підтримувати Арбузова в непростий для нього час, ризикують отримати увагу податкових органів та всі інші супутні задоволення”, – пише LB.ua.
Ресурс нагадує, що протягом останніх декількох днів ряд ЗМІ видав матеріали про витрачання держкоштів на телеканал БТБ по тезах кампанії Арбузова, які були опубліковані “Телекритикою“. Наприклад, адвокатуючий сюжет пройшов в ефірі Першого ділового каналу (власник — нардеп Ігор Шкіря), новини аналогічного змісту з’явилися на різних електронних ресурсах — у тому числі, російських .
LB.ua відзначає, що Арбузов змушений займатися роботою з медіа з метою елементарного виживання.
„Чим більше уваги українських і російських ЗМІ він до себе приверне, тим вище його шанси зайняти посаду де-небудь в Москві, або на худий кінець — у Криму. Там явно не вистачає „молодих і талановитих “ економістів, здатних з розумом і в інтересах господарів освоїти мільярдні кошти на “модернізацію”. Свою корисність Арбузову потрібно доводити, щоб у разі досягнення угоди між новим українським президентом і Володимиром Путіним не стати “стрілочником”, якого обміняють на якого-небудь полоненого диверсанта або народного губернатора”, – пише ресурс.
За іншою версією, Арбузов просто хоче захистити свої активи в Україні від удару нової влади і політиків, яким насолив за час роботи в Кабміні і НБУ (а дії ГПУ і СБУ можна розцінити як злагоджену атаку). У меседжі для роботи зі ЗМІ, підготовлених в інтересах Арбузова, експерти простежують традиційні прийоми корпоративних інформаційних воєн.
“Реакція Арбузова на звинувачення СБУ у фінансуванні заворушень в Одесі на початку травня була дуже стриманою. Але як тільки Генпрокуратура розпочала слідство за фактами витрачання держкоштів на облаштування каналу БТБ, Арбузов прийняв активну спробу відбілитися шляхом гіперболізації значення цієї справи. У ситуації, коли силові відомства висувають проти нього різні звинувачення, він намагається зосередити увагу громадськості на тих фактах, які легше і простіше брати під сумнів. Адже закупівля обладнання для телеканалу — зовсім не те ж саме, що фінансування загибелі десятків людей”, – пояснює можливу логіку піарників Арбузова медіа-експерт Сергій Черненко.
За матеріалами unn.com.ua