Найбільше “джинсували” в квітні Тимошенко і Тігіпко
Головними замовником політичної джинси у друкованих загальнонаціональних виданнях у квітні стали Юлія Тимошенко та Сергій Тігіпко. Про це свідчать дані щоденного моніторингу, проведеного Інститутом масової інформації
Зокрема, із загальної кількості публікацій з ознаками замовлення, 31% матеріалів було присвячено Юлії Тимошенко, 25% були на користь Сергія Тігіпка. На третьому місці за кількістю замовних матеріалів знаходиться лідер президентських перегонів Петро Порошенко, на долю якого припало 16% матеріалів з ознаками замовлення. Петро Симоненко спромігся на 11% і 8% наджинсувала Наталія Королевська, яка зняла свою кандидатуру з президентських перегонів.
Головними тезами, які використовували політтехнологи Тимошенко в матеріалах з ознаками замовлення стали боротьба з корупцією та олігархами, а також нормалізація ситуації на Сході. Тігіпко переважно робив ставку на сильну армію та економіку, а також не забував наголошувати на необхідності децентралізації влади.
У матеріалах з ознаками замовлення від Порошенка постійно підкреслюється той факт, що він є фаворитом президентських перегонів, та що він обов’язково переможе.
Лише два замовних матеріали у квітні в друкованих виданнях, що моніторились, стосувалися Михайла Добкіна.
Цікаво, що експерти ІМІ також виявили три матеріали з ознаками чорного піару проти Юлії Тимошенко.
У той же час, на інтернет-ресурсах ситуація кардинально інша. Головними замовниками джинси у чотирьох інтернет-виданнях, які моніторилися ІМІ у квітні, стали Михайло Добкін – 22%, Петро Симоненко – 17%, та Віталій Кличко – 10%.
За матеріалами tyzhden.ua