В Америці набирає популярності обслуговуючий персонал “часів СРСР”
Американський ресторан «Dick’s Last Resort» нещодавно набрав шаленої популярності завдяки оригінальній манері спілкування свого персоналу.
Відвідувач має мати сталеві нерви, адже на нього чекатимуть зневажливі репліки, хамство та насмішки від щедрих на слово офіціантів,пише drunov. Ресторан спеціалізується на соковитих стейках, реберцях, бургерах та смажених курчатах. Порції вражаючих розмірів, тому ніхто не залишиться голодним. Та відвідувачів зі всього світу приваблює не сама кухня цього атернативного закладу, а безпардонний хамовитий персонал, який не знає ніяких правил етикету, вічливості та тактовності.
Dick’s Last Resort спочатку був звичайним типовим закладом харчування,а відкритили його десь 28 років тому. Багато подібних закладів не пережили кризис та обанкрутовалися. Зрозумівши, що для того щоб вижити в ресторанному бізнесі потрібно чимось вирізнятися серед інших, власник ресторану Стів Шифф реалізував свою досить божевільну ідею. Dick’s Last Resort отримав новий ексцентрично-ідіотський вигляд, а вічливий персонал почав хамити та насміхатися над відвідувачами. Така метаморфоза відразу всім сподобалась, і на сьогодні Dick’s Last Resort являє собою мережу з 13 закладів в різних куточках США.
Тут наймають виключно невихованих з поганими манерами працівників, які залюбки відпустять декілька гострих слівців про зовнішність відвідувача або просто стануть хамити. Тутешні офіціанти не будуть приховувати своє невдоволення чи роздратованість, а замість того, щоб покласти серветку на стіл, можуть кинути її вам просто в обличчя. Також в цьому ресторані заведено одягати відвідувачам безглузді паперові шапки з різними жартівливими чи образливими словами.
Та не зважаючи на таку специфічну манеру спілкування з клієнтами, працівники Dick’s Last Resort вміють не перегинати палку и робити так, щоб все сприймалося за жарти та веселощі.
За матеріалами sumyinfo.com